Klachtenregeling

Indien van Klachten of verschillen

Indien u een klacht heeft raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Deze site maakt gebruik van cookies om je ervaring te verbeteren. Om onze site en marketing zo relevant mogelijk te maken voor je, gebruiken we eigen cookies en cookies van derden om statistieken te maken, bezoeken te analyseren en jouw favoriete instellingen te onthouden. Door je toestemming te geven, geef je ons toestemming om cookies te gebruiken en de verzamelde informatie te verwerken - dat kan jouw IP-adres zijn, unieke ID's en informatie over gebruikersgedrag. Je kan je toestemming op elk moment intrekken. Manage cookies